close

"In my life",我們的婚禮主題曲





原唱者是披頭四輕搖滾版,但我們選擇的是藤田惠美慢歌版
這首歌的歌辭配上我們的婚禮成長MV
相當有感覺


畢竟從相識到結婚
十年了
許多人,事,物早已物換星移
唯一不變的
是我們仍一起走過。

....................................

in my life 藤田惠美版影音網址

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=265607

http://www.wretch.cc/blog/angelmini&article_id=4571291

...................................

藤田惠美 In My Life
專輯:挪威甘菊

3.In My Life


There are places I'll remember all my life
有那麼一個地方我一輩子都會記得

Through some have changed
儘管有些場景早己物換星移

Some forever not for better
有些事還是一樣 沒什麼變得更好

Some have gone and some remain
有些巳消失 有些還在

All these places had their moments
但所有的地方都有它們故事



With lovers and friends
所有的愛人與朋友們

I still can recall
我還能一一想起

Some are dead and some are living
有些巳逝去 有些還活著

In my life I've loved them all
在這一生 曾經愛過他們



But of all these friends and lovers
但這些愛人與朋友

There is no one compares with you
都無法與你相比

And these men'ries lose their meaning
這些回憶都會失去意義

When I think of love as something new
當我發現愛有了全新的意義

Though I know I 'll never ever lose affection
我知道我永遠不會卸下偽裝

For people and things that went before
對於過去的人與事

I know I'll often stop and think about them
我知道我會不時地停下來想想他們

In my life I'll love you more
但在這一生裡我更愛你

Though I know I 'll never ever lose affection
我知道我永遠不會卸下偽裝

For people and things that went before
對於過去的人與事

I know I'll often stop and think about them

我知道我會不時地停下來想想他們

In my life I'll love you more
但在這一生裡我更愛你


I love you more, I love you more
在這一生裡我會更愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    cutework330 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()